loweverything.blogg.se

På denna blogg kan ni läsa om allt från smarriga recept🍩 till våra intressen🎤📗⚽️OCH MYCKET MER!!!!!😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

Werther´s Orginal

Kategori: Godis

 
Werther´s Orginal är jätte goda enligt mig själv (Nora).Men jag skulle järna tycka att det skulle vara jätte roligt om ni smakde och komentera vad ni tycker.Werther´s Orginal är egentligen bara en vanlig gräddkola men med en speciell smak.Och ett fint pappaer runt men det betyder inte att dom är godare för det,eller hur?Komentera här nre så lovar jag att jag kommer svara.

KOMMENTARER:

  • Zirap88 säger:
    2014-03-01 | 19:12:18

    Jag har aldrig smakat den godisen!
    Vart köper man den?
    TACKSAM FÖR SVAR!!!
    Ps. Kolla in min insta : Zirap8877

    Svar: man köper den på en vanlig mat affär t.ex Ica.Vi vill gärna kolla in ditt instagram konto!!!
    Nora och Greta

  • Molly säger:
    2014-03-01 | 19:13:34

    de är jättejättejättejättejätte goa!!!<3 Kram♥️

    Svar: Vad bra!!!!
    Nora och Greta

  • Eric säger:
    2014-03-01 | 19:14:07

    usch !!!! De är jätteäckliga?!??!?!?

    Svar: Ok! Alla har vi olika smak det kommer säkert något godis som vi rekomenderar som är i din smak! Vi lovar!!!!!!
    Nora och Greta

  • Lisa säger:
    2014-03-01 | 19:16:04

    Hej jag heter Lisa och jag har några frågor!
    1. Kan ni inte skriva ett inlägg som handlar om smink och mode!()&JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DEt!!!!
    2. Gillar ni smink och mode?
    3. SNÄLLA GÖR MOG GLAD OCH SVARA PÅ DE HÄR FRÅGORNA/Lisa.M

    Svar: 1. Självklart kan vi skriva om smink och mode!!!!!2. Greta gillar designa kläder och läppglans. Nora tycker om smink men inte mascara.
    3. Varsegod här har du alla svar på dina frågor.
    Nora och Greta

Kommentera inlägget här: